30.12.10

Dialoogid enesega neljandal päeval

- nüüd aitab (pagendatud voodist vastumeelsusest iseenese suhtes).
- täna keerasin kaks kruvi. üleeile tassisin 3 kotti puid ja 3 pappkasti. eile... ei teinud vist midagi.
- kuidas saab olla midagi suhkrusemat kui see suhkruga kehakoorija mmm-mmm.
- niikaua kui pilti tasku ei viska on kena.
- madli, madli, sa just kaks tänavanurka tagasi viskasid autoteel siruli, miks sa nüüd unistama jäädes sama pidid tegema? see killer-gorgeous kõrvaltänavamees seisis peatuses... ahh, never mind.
- after eight'e ei olnud. säraküünlad, minu esimese ihuüksi veedetava aastavahetuse oluline osa, unustasin ära. sushit peab seekord jälle ilma matita tegema, aga kõik muu peaks olema... piim. ma loodan, et mul on piisavalt piima.
- et läpakaklaviatuurid ei joo teed. ei joo jah. no okei.
- ei sa ei pea iga oma sooritust kuskile postitama. sa peaks olema võimeline sooritama ilma selleta ka... riiliriili.
- kairi lubas saata sulle postiga surnud kilgi. mina ei saanud täna poest õigeid asju, nii et ma ei saa saata postiga veel ühtegi asja. ma nii väga tahtsin, aga nüüdseks on õige hetk vist möödas... ta ei rääkinud minuga nagunii. ei küsinud tervise kohta ka. kui ta kunagi peaks rääkima, siis ma ütlen, et ma surin ära ja minu asemel räägib siim teller. või keegi veel kohutavam.

kütan kaht korterit, joon chaid ja püüan omal vaipu ümber tõsta. väga suured edusammud ühesõnaga.

3 juttu:

Kairo said...

:( anna andeks ja palun ära sure ära ega muutu siim telleriks. I totally need you alive.
Ps. kui teha nädalane fb paus, kas seda võib alustada nii, et räägid sellest kõigile fbs? Ma lihtsalt mõtlen.

M said...

ha. HA. palju võluvam on sellest mitte teatada. Tee ka.

M said...

Ou, ja ma ei rääkinud postituse viimastes lausetes sinust. Su joobunud laterdamine uusaastaööl oli väga meelt lahutav.

Post a Comment