7.1.11

tööalane

vahepeal olid kaks proovipäeva, mille jooksul oli põnev. teemavalik on seekord sattunud tõeliselt huvipakkuv, tahaks selle kallal kohe tükk aega nikerdada, ent kahjuks ei ole tegemist kompaniiga. tantsijad on sattunud tõeliselt .... mm.. üks omadussõna on siit nüüd puudu. aga igal juhul on mul ülihea meel nendega koos töötada ja ma ootan alati järgmisi proove, mis kuidagi kaootiliselt ja märkamatult järgneva viie kuu sisse end ehk ära peidavad.

avastasin, et pole oma elus kunagi nii vähe tantsinud kui 2010 aastal. ma istusin praktiliselt terve aasta paigal. tekitab ebamugavustunnet.

ja siis sai korraks tantsupeole keskenduda. nii kummaline on - vahel on vaja mingid ideed ja mõtted suurema seltskonna ees välja öelda, et taibata, kui üleliigsed või kasutud nad tegelikult on.
kahju, et endal automaatselt seda peegeldamise oskust sees pole.

kui nüüd kuidagiviisi saaks paika loksutada järgneva 8 kuu toimumised (kool, tantsupeo ülevaatused, tantsupeo jooniste tegemine, OSLA noortelaagrid, tänavalavastus noortega ning lõpuetendus ja töö filmidega, etendus Hortusega, Erasmusesse kandideerimine, tantsupidu, Vanalinnapäevad ja suvised koolitused Inglismaal ning kolimine), siis võiks 2011 hooajaga pihta hakata.
ai ei, enne on vaja ju teistpidi ka kolida.

olen kuskil pärnu lahes lumetormis - viimase tulemusena on mul võibolla võimalik töötada siin palju kauem kui etteplaanitud poolteist päeva.

aga saun ja tuisune kuumaveetünn tehtud. põhk.

1 juttu:

Anonymous said...

kuhu sa kolid?
ja mis koolitused Inglismaal?
ole kena saada mulle oma ajagraafik, et ma teaksin...

suudeln,
N

Post a Comment