17.10.10

unetunded

"mida sa tahaks teha?"

ma tahaks kütta ahju, kuni ei pea enam riideid kandma, ja siis süüdata küünlad ja tantsida alasti köögis, sest see tekitab hea tunde. ma tahaks minna reisima, et leida veel sinutaolisi inimesi ja harjutada nendega suhtlemist. ma tahaks sulle nii kaua üle keha pai teha, kuni sul hakkab totaalselt igav ja sa jääd magama. ma tahaks kokata mingeid asju, mis näevad välja sama head kui nad maitsevad. ma tahaks kerida end kerra sinu lähedale ja lugeda kasulikke raamatuid, samal ajal kui sina vaatad netist mingeid naljakaid videoid. ma tahaks mäletada mingeid hetki palju paremini kui see võimalik on, sest need on väga head hetked. ma tahaks kuulda koju jõudes taas kellegi saba põntsumist kampsunikorvis. ma tahaks jaksata õppida ja kogeda ja tunda ja sellest mitte väsida, veel. ma tahaks suudelda sind abaluude vahele täiesti märkamatult. ma tahaks sind juba näha.

"mmm. palju asju. mida sa tahaks teha?"

1 juttu:

Neti said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment