26.8.12

Motivatsioonimängud 2012

Mingil hetkel oli, jah, kõhuvalu, mis ei lasknud õppida, aga kokkuvõttes on mul täna olnud üks väga hägus ja aeglane päev ühe toimeka ja konstruktiivse asemel. Sain ligikaudu aimu, mis riiuleid homme raamatukogus rüüstama pean ning kui palju mul tegelikult infost puudu on - ei, see viimane on mõõtmatu.

Ma ei saa aru, kas peaksin panema järgnevaks neljaks päevaks kokku study plan'i või mille.

Ma ei saa aru, miks mul heast peast hammas pooleks läks.

Ma ei saa aru, miks peame me (naised või inimesed) niiväga sõltuma kindlate inimeste tähelepanust, ilma milleta me lakkame funktsioneerimast.

Samas, nägin RjaM'd, kellest üks tundus vanem ja väsinum, teine noorem ja värskem. Nägin segakoor ARTi 'Eesti loitse', mis tekitas taas mitmeid arvamusi (ei tea, milleks see hea peaks olema). Kuulasin natuke maad ja ootan juba ka ülejärgmist nädalat, et hakata tundideks ette valmistama. Mul on tunne, et aeg on teha iseenda jaoks kvaliteedikontroll, ja kutsetaseme tõus, täitsa isiklike kriteeriumite järgi. Samas, selline aeg võiks olla ju kogu aeg... kasvamine.

Inspiratsiooni nagu oleks, aga selle tegelikkuses rakendamine tundub keerukas.


0 juttu:

Post a Comment