5.9.10

hmmmm

Praegu hakkab mulle tunduma, et äkki ma olin eile õhtul purjus. Sojakastmest? Riisist? Lõhest? Või siis võeti mu keha ajutiselt mingite muude jõudude poolt üle, igatahes oli selle peale hommikul kummaline mõelda. Mingisugune meenutus vanast madlist, ja mingi õnnelikkus, ja vabadus, ja küsimusi polnud. Või noh, välja võisin öelda küll paar küsimust, aga tegelikult ju küsimusi polnud.
Magasin sügavalt mingis pimedas soojas olekus.

Ärkasin ilmselge pohmakaga. Sojakastmest? Riisist? Lõhest? Seltskonnast?

Täna istun üksinda erinevate mööblitükkide otsas ja ei tea, kas mul on õige kruvikeeraja ja kas kappe sentimeeterhaaval on mõtet liigutama hakata või ei. Vahel on nagu inimesed õigel ajal olemas, aga vahel neid ikka pole. Ega mind ennast ka inimestele vahel pole, õigel ajal. Ja mu tegemisi.

Hmm, ma vist sain selle õnnelikkuse, eile ja täna on olnud.

0 juttu:

Post a Comment