21.9.10

näljane, unine ja tähelepanuta

ei tegelikult, ma TEGELIKULT ka ei saa aru kuidas kaasaegne õppejõud jätab oma seminarimaterjalid netti üles panemata. Kui see ei garanteeri tekstide mittelugemist, siis mis veel?
ei päriselt. me üldse ei alusta seda vaidlust. see pole mingi laiskus vs ületöötamine või õppimine vs töötamine teema. see on tänapäev, infoühiskond. get used to it.

ja siis ma leidsin ühe, mis oli rahva raamatus allahindlusega ning läksin seda ostma ja SEDA EI LEITUD ÜLES. oh sa püha kompetentsi. Müüja ütleski lihtsalt, et see on kuskil teadmata kohas ning ma läksin sama targalt (antud juhul lollilt) minema.

olin töötanud 12 tundi järjest ebatavalise intensiivsusega.
ja siis sõitis buss nina eest minema.

kodus oli k teinud seeneläätserooga ja me lõpetasime mu veini. näljaga ja tähelepanuvajadusega on otsekui okei, aga uni kripeldab.

tööpäev jätkub, lihtsalt niisama.

silencio

0 juttu:

Post a Comment