10.3.10

kolmapäev

kolmapäeviti on õhupalli tunne, ja nõelad on igal pool... ma suutsin kuidagiviisi jõuda staarikeste proovi, ja kuidagiviisi sai mööda muusikalihüplemine, ja kusagil oli loeng, raamatud said raamatukokku ning suutsin organiseerida endale puid... praegu jõuab täpselt termose teed täis teha ja joosta, joosta, viietunnine proov veel ees, peavalu tuikab tuttavlikult oimude vahel ja söönud olen ühe banaani ja ühe müslibatooni,

aga see pilk, mille juhuslikult sellelt vanemalt pikajuukseliselt rändurilt kinni püüdsin, ja mida me siis üksteisele loopima hakkasime, kuni ma naersin,
see oli lihtsalt pilk, ilma ühegi muu mõtteta,

ja mu õhtul on mitu lahendust, ma ei taha neile veel mõelda,
eile näiteks leidsin end keset öist mängumaad köielt laskumist tegemas,
endal esmaspäevased ämblikmehe lihased valust ragisemas ja
mulle kingiti purk majoneesi.

See oli väga hea õhtu.

0 juttu:

Post a Comment