2.3.10

Rapuntsel

Mulle nii meeldis, kuidas Blondie kirjutas selle mustanahalise nahka pistmisest, ja ma nii armastan oma plika... naiivsust? nagu ta kirjutas? Pigem siirust, ja ta hakkab maailmalt julmalt vastu päid ja jalgu saama, et ta selline on, aga ma ei hooli, sest see on ilus.

Näed siis, Filmipoiss tegi Martenile animatsiooni ja on väike variant, et ma sean Lennale liikumist, aga vaatame, kuidas selle asjaga saab... enne peaksin üle saama erinevatest loomekrampidest teemal nunnu-muss-suur-asi-appi-appi.

Õhtud on kuidagi sarnased, peaksin nagu tegema ja pigem ootan, ja siis imestan, ja hiljem on mul kas väga halb või väga hea tuju, mitte kunagi ei tea ette, kuigi jutud on ju samad. Mis sa teed? Mis sa nüüd teed? Täna juhtus see ja see, ja paljusid asju ei ütle üldse, sest eestlased ju pidevalt vaikivad, aga miks ma kellegi teise kodus vaikin?
See tekitas täna hea tunde.

Jah, ma juba arvestasin sellega. Jah, ma leian mingi muu tegevuse, kui nii ei lähe... Jah, sa magad jälle.

0 juttu:

Post a Comment