30.8.10

mu koeral on halvad pühapäevad

Olin ärganud kiriku alguste aegu ja asusin tööle pooleks "Salt'i" ja hiljem "Õpipoisiga". Lissul oli väga halb päev.
Mõne tunni pärast igatsesin väga hommikusöögikaaslase järele, N, M, G, keegi polnud kättesaadav ja Lissu polnud minuga nõus nurgabaarinigi tulema.
Sõin omletti vabaka all Petit Paris's ja meenutasin Pariisi - tõepoolest, aja kulgedes muutub ta mu mälestusis üha romantilisemaks, kuigi olin seal vaid põgusalt töö asjus ja toona tundus see mulle kõle ja asine.
Vajaksin väga üht Pariisi-reisi muuseumides käimiseks.

Õhtu lõpuks olid tantsukirjeldused esitatud, kunstnikele, koreograafile, projektijuhile ja režissöörile kirjad saadetud, mingid rahad taas makstud ja sekka naerdud ka ning õnneks algas järgmine päev Lissu jaoks küll vara, ent väga hästi.
Nüüd ootab suur hulk tegemist, ent kimbutab uni.
Tahaks veel jaksata.

0 juttu:

Post a Comment