22.1.10

Dreamy (nobrain)

Ma lubasin kirjutada unenäost ja mitte oma ööst.

TLÜ koreograafia osakonnal oli vanalinnas (pigem mitte Tallinn) teise korruse kõrge laega korter külalislektorite majutamiseks. Uuel õppejõul oli mingi jama veel paberitega ja René palus, et ma seal niikaua sees elaks ja korterit hooldaks. Võtsin koera ja magasin ära nii diivani kui master bed'i ning Lissu oli väga õnnelik.
Tol päeval, kui Nele Eestisse jõudis, istusime korteri ees päikese käes munakivitänaval ja mõned sammud edasi toimus parasjagu mingi veider prantsusekeelne töötuba tummadega?, mida Nele kuulama ja lõpuks ka salaja kaasa tegema jäi. Näitasin talle korterit ja panin veel paar asja kokku, aga tol päeval jõudis omanik oma eelteismelise poja ja kahe valge puudliga, kes istusid autos seniks kuni ma Lissu kokku pidin korjama. Teretasin perenaist - "Hello, keeper" - külm vastus. Ta asus köögis asju lahti tõstma ning ma loputasin veel paar joogiklaasi, samal ajal kui poiss mu selja taga iga mu liigutust kommenteeris - ja ta oli vist vandenõuteoreetik, sest ta oli kindel, et püüan kogu ta peret mürgitada või vähemasti uputada.

Ärkasime ja kell oli 8. Oli liiga vara. Ma rääkisin nurrudes oma unenäost ja tukkusin vahelduva eduga veel tunni või ei tukkunud ka, aju ei tabanud veel asju. Viimasel ajal on kohvi kogu aeg (seda ei juhtunud kunagi, kui ma elasin teed joova hipirahvaga. Hoidugem halvast seltskonnast, ritsikad, nad panevad teid kohvi jooma... või ajavad hulluks) ja hommikune ärkamine ja 9-12-tunnised tööpäevad, mis ongi konkreetset tööd, tööd ja vahelduseks tööd täis ning adrenaliini ka, nii et tavapäev võib vabalt meenutada... mägironimist.

Lihased jälle kasvavad, ma olen nagu kuu selle koha pealt.

Visandaks oma päeva (neile üksikutele, kes siia tulevad mu eluga kursis olemise eesmärgil) - äratused on erinevad, ühendavaks on tahtmine seda lõpmatuseni edasi lükata. Dušš. Kohvi? Koer jookseb nii kaugele kui suudab ja kui ta jalad enam külma tõttu ei liigu, laseb ta minul end tagasi tassida. Loeng vanalinnas, ja võibolla teine loeng - video, filosoofia, kultuuriantropoloogia, muu. Loiri pagaritelt rosinarull ja Laial koreograafia osakonnas teevesi keema. Proov - endaga või tantsijatega või näitlejatega, ja Nukusse kohtumisele, ja tagasi proovi, kellegi teise proovi assisteerima, Laia koridoris lühivestlused mööduvate kaaskoreograafidega, mõni tantsija kallistab, Nukusse näitlejate proovi kiikama, helistab Dominiiklane ja helistab Tantsupidu, ja Tantsupidu vajab tegusid, või helistab Tuleshow, või helistab Mart, kõik vajavad tegusid. Tagasi proovi. Õhtul, kui hästi läheb, on etendus või midagi, ja siis on õhtusöök Hellas Kammega tõenäoliselt, mõlemad väsinud ja hõõgveiniga ja eestlaslikult ei pea me pidevalt rääkima. Kodus on graafikud ja nimekirjad ja mõni tekst või tants või muusika - muidugi enne tassin koera hangest tagasi tuppa. Ja üksinda ei küta, vaid mässun. Ja mitmekesi kütan ja mässun ikkagi, ja siis on soe.
Ja siis on hambapesu.

Nagu nüüd.

0 juttu:

Post a Comment